Podujatie je nastavené ako skryté a nezobrazuje sa v zozname podujatí.
Kežmarok Running Tour 2018

16.03.2018 - 21.09.2018       Kežmarok       sportprevsetkych.sk

2. ročník originálnej bežeckej série Kežmarok Runnig tour, ktorá spája 3 samostatné behy. Tie sa pobežia v krásnych prírodných scenériách, ale aj v centre historického mesta, ráno i v noci s čelovkami a na svoje si prídu aj tí najmenší. Krásnou odmenou je unikátna séria medailí, ktorú si účastníci behov vyskladajú.

Zaregistrujte sa na vsetky 3 behy jedinecnej serie Kezmarok Running Tour 2018 naraz a ziskajte startovne za skvelych 19,99 €. Plati len do 17.03.2018!

Virtuálne preteky - Sliezsky dom 5km
Okruh 5km Sliezsky dom

Krátky trailový okruh s nenáročným prevýšením. Trasa vedie od Sliezskeho domu po vysokohorskom chodníku (červená značka) na križovatku Pod Suchým vrchom, ktorá je vzdialená od štartu cca. 2km. Tu odbočuje doľava na žlto značený chodník a po cca. 1,5 km vyústi na asfaltovú cestu. Odtiaľ pokračuje smerom hore po asfaltke naspäť k Sliezskemu domu.

• Horský hotel Sliezsky ...
  • 04.10.2016
  • 00:00
Virtuálne preteky - Sliezsky dom 14km
Okruh 14km Sliezsky dom

Stredne náročný trailový okruh s celkovým prevýšením 830m. Prvých 600m trasy vedie od Sliezskeho domu zeleným turistickým chodníkom na križovatku Velická poľana. Odtiaľ klesá po žltej značke temer 6km až do Starého Smokovca. Pri stanici pozemnej lanovky odbočuje smerom hore na modrú značku, po ktorej stúpa cca. 2,7km po križovatku Pod Slavkovským štítom. Tu sa napojí na červenú značku a po nej sa dostane po cca. 4,8km naspäť na Sliezsky dom.

• Horský hotel Sliezsky ...
  • 04.10.2016
  • 00:00

Organizátor

Šport pre všetkých Kežmarok o.z.