Skyrun Kubínska 2022

11.06.2022       Dolný Kubín

24 kilometrové bežecké preteky Skyrun Kubínska a Memoriál Barnabáša Uvegeša so štartom pri Chate u Kramerov na Kubínskej holi.

O trati Skyrun Kubínska 24 km

ŠTART pri Ticket portáloch Kubínska hoľa/ dolná stanica sedačkovej lanovky → okolo domu HZS ku koliesko vleky (vyznačené
organizátorom) → po ZTZ ku umelému jazierku pod chatou KH → po šotoline na Chatu Kubínska hoľa (vyznačené organizátorom) →
najkratšou možnou vyznačenou trasou organizátorom po MTZ ku ŽTZ → po ŽTZ na sedlo Kubínska hoľa → po ČTZ na rázcestie pod
Minčólom → po MTZ na Vasiľovská hoľa, sedlo → po ŽTZ na Zázrivá, Kozinská → po občerstvovačke v Zázrivá, Kozinská odbočka doľava
smer Hlásna skalka (vyznačené organizátorom) → po ČTZ na Hlásnu skalku → ďalej po ČTZ na Minčól → po ČTZ na rázcestie pod
Minčólom → po trase vyznačenej organizátorom cestou pre terénne vozidlá na Chatu Kubínska hoľa → po vyznačenej trase organizátorom
na spodnú časť umelého jazierka na ZTZ → po ZTZ ku Koliesko, vleky → do cieľa po vyznačenej trase organizátorom

Dĺžka: 24,43 km
Štart / Cieľ: Chata u Kramerov (Kubínska hoľa), Dolný Kubín
Najnižší bod: 657 m.n.m.
Najvyšší bod: 1 376 m.n.m.
Celkové stúpanie: 1 391 m.
Celkové klesanie: 1 390 m.