Virtuálne preteky

15.07.2016 - 31.12.2016       Vysoké Tatry       www.sporttatry.sk

Celoročné bežecké a NW preteky na vybraných trasách v regióne Vysokých Tatier, ktorých sa môžete zúčastniť v termíne podľa vlastného výberu. Podmienkou je registrácia a zaslanie záznamu prejdenia trasy v predpísanom formáte podľa propozícií. Každý záznam prejdenia trasy bude po ukončení podujatia zaradený do zlosovania o hlavnú cenu, ktorou sú smart hodinky GARMIN vívoactive.

Nenáročná trasa v dĺžke necelých 3,7km v atraktívnej lokalite s nádhernými výhľadmi, ktorý vedie okolo umelecky stvárnených zastavení najvyššie položenej krížovej cesty v strednej Európe

O trati Starý Smokovec - Kalvária

Trasa vedie po chodníku do Starého Smokovca, okolo penziónu Žampa popri Kyselke smerom na cestu na Hrebienok. Cca. 50 metrov za rampou odbočuje doprava na prírodný spevnený chodník na Kalváriu a prechádza popri jednotlivých zastaveniach krížovej cesty. Na konci pri altánku pokračuje lesným chodníkom smerom Kúpele Horný Smokovec, odkiaľ sa vracia po chodníku popri ceste Slobody späť k penziónu Poľana. Povrch trasy - asfalt 36%, prírodný chodník 64%

Dĺžka: 3,74 km
Štart / Cieľ: Horný Smokovec, penzión Poľana
Najnižší bod: 966 m.n.m.
Najvyšší bod: 1 088 m.n.m.