Virtuálne preteky

15.07.2016 - 31.12.2016       Vysoké Tatry       www.sporttatry.sk

Celoročné bežecké a NW preteky na vybraných trasách v regióne Vysokých Tatier, ktorých sa môžete zúčastniť v termíne podľa vlastného výberu. Podmienkou je registrácia a zaslanie záznamu prejdenia trasy v predpísanom formáte podľa propozícií. Každý záznam prejdenia trasy bude po ukončení podujatia zaradený do zlosovania o hlavnú cenu, ktorou sú smart hodinky GARMIN vívoactive.

Propozície Pretekári

Virtuálne preteky za rok 2016 boli ukončené.

14.1.2017 po vyhodnotení 3.kola Zimnej bežeckej série, prebehlo v Hoteli International žrebovanie víťaza hodiniek GARMIN z účastníkov virtuálnych pretekov za rok 2016. Cenu získava Ľuboslav MOZA, ktorý absolvoval okruh Kalvária. Srdečne blahoželáme!!!

V roku 2017 plánujeme otvorenie nového ročníka v priebehu marca, informácie budú zverejnené na týchto stránkach.

Virtuálne preteky - okruh Kalvária
Okruh Kalvária

Nenáročná trasa v dĺžke necelých 3,7km v atraktívnej lokalite s nádhernými výhľadmi, ktorý vedie okolo umelecky stvárnených zastavení najvyššie položenej krížovej cesty v strednej Európe

• Vysoké Tatry
Virtuálne preteky - okruh Cross Run
Okruh Cross Run

Okruh vedie zo Štrbského Plesa po zelenej značke do Jambrichova. Odtiaľ stúpa po modrej TZ po rázcestie s červenou TZ a vracia sa naspäť na Štrbské Pleso. Okruh je totožný s pretekárskou trasou 2.etapy Tatry Running Tour "CLASSIC".

• Štrbské Pleso
Virtuálne preteky - okruh Sky&Clouds Run
Okruh Sky&Clouds Run

Náročná vysokohorská trasa zo Štrbského Plesa cez Popradské Pleso, Ostrvu a Velický most na Sliezsky dom, odkiaľ sa vracia po magistrále naspäť na Popradské Pleso a po zelenej TZ na Štrbské Pleso do východiskového bodu trasy. Trasa je zhodná s 2. etapou bežeckých pretekov Tatry Running Tour "EXTREME"

• Štrbské Pleso
Virtuálne preteky - Sliezsky dom 5km
Okruh 5km Sliezsky dom

Krátky trailový okruh s nenáročným prevýšením. Trasa vedie od Sliezskeho domu po vysokohorskom chodníku (červená značka) na križovatku Pod Suchým vrchom, ktorá je vzdialená od štartu cca. 2km. Tu odbočuje doľava na žlto značený chodník a po cca. 1,5 km vyústi na asfaltovú cestu. Odtiaľ pokračuje smerom hore po asfaltke naspäť k Sliezskemu domu.

Virtuálne preteky - Sliezsky dom 14km
Okruh 14km Sliezsky dom

Stredne náročný trailový okruh s celkovým prevýšením 830m. Prvých 600m trasy vedie od Sliezskeho domu zeleným turistickým chodníkom na križovatku Velická poľana. Odtiaľ klesá po žltej značke temer 6km až do Starého Smokovca. Pri stanici pozemnej lanovky odbočuje smerom hore na modrú značku, po ktorej stúpa cca. 2,7km po križovatku Pod Slavkovským štítom. Tu sa napojí na červenú značku a po nej sa dostane po cca. 4,8km naspäť na Sliezsky dom.

Virtuálne preteky - Sliezsky dom 25km
Okruh 25km Sliezsky dom

Náročný vysokohorský trail v dĺžke 25 km s celkovým prevýšením 1922m prechádza okolo 7 tatranských chát, čo umožňuje urobiť si cestou zastávky na oddych a občerstvenie. Štart je na Sliezskom dome (1670m), odkiaľ trasa stúpa po zelenej značke v dĺžke 3,6km cez Poľský hrebeň (2200m) po Zmrznutý kotol. Tu pokračuje modrou značkou cez Prielom (2290m) na Zbojnícku chatu. Žltou značkou sa dostane na najvyšší bod Priečne sedlo (2352m) a odtiaľ zelenou značkou na Téryho chatu (2015m). Na uvedených úsekoch sa nachádzajú zabezpečovacie pomôcky, rebríky, stúpačky a kramle a táto časť trasy je otvorená len od 15.6. do 1.11. Z Téryho chaty nasleduje 4km dlhý zostup po zelenej značke na rázcestie pri Zamkovského chate, kde sa trasa napojí na červenú značku smerom na Hrebienok. Trasa prechádza okolo Rainerovej a Bílikovej chaty na Hrebienok (1275m) a odtiaľ nasleduje 6,2km po červenej magistrále naspäť na Sliezsky dom.