Ako si správne vybrať platbu

Niektorí organizátori využívajú platobnú bránu, ktorú im poskytuje náš portál pretekaj.sk. V článku sa dozviete, aké spôsoby platby si môžete vybrať a čo robiť v prípade, že vašu platbu sme nezaznamenali.

Spôsoby platby

Úhrada platobnou kartou VISA alebo MasterCard

Platba kartou prebieha cez bezpečnú platobnú bránu CardPay od spoločnosti Tatra banka, a.s.. Platba kartami VISA, MasterCard, Maestro je najjednoduchšia a vaša prihláška je potvrdená do niekoľkých sekúnd od prijatia platby. Vaša karta musí podporovať platby cez internet. Väčšina bánk ma aj dodatočnú bezpečnostnú ochranu 3D secure (overenie cez SMS alebo cez aplikáciu). Informácie o dodatočnej ochrane 3D secure a vašich nastaveniach je potrebné hľadať na stránkach banky, ktorá vám poskytla platobnú kartu.

Platba cez bankový prevod

Po zvolení tejto možnosti Vám zašleme číslo nášho účtu vo FIO banke a variabilný symbol, pomocou ktorého môžete uhradiť vaše poplatky bankovým prevodom alebo vkladom na účet. Táto platba obvykle prebehne maximálne do 2 pracovných dní.

Čo ak vaša platba neprebehla správne?

Skontrolujte, či platba odišla z vášho účtu

Pozrite sa, či vo vašom výpise z účtu sa nachádza Vaša platba, ak nie, vašu platbu môžete zopakovať kliknutím na e-mail, ktorý ste dostali s potvrdením registrácie.

Prevod medzi účtami

V prípade, že ste uviedli správne údaje a uhradili ste platbu iným spôsobom ako platobnou kartou, platba sa môže spracovávať aj viac hodín v závislosti od spôsobu platby. Ak ste prevod urobili napríklad v piatok popoludní, platba môže byť spracovaná až v pondelok. Tento proces prebieha medzi bankami a nevieme ho ovplyvniť.

Skontrolujte správnosť údajov

Pri platbách bankovým prevodom je nevyhnutné uvádzať variablný symbol alebo popis platby podľa zobrazených pokynov. Platbu, ktorá nemá uvedený variabilný symbol sa pokúsime priradiť podľa mena odosielateľa v priebehu 2-3 pracovných dní. Ak platbu nevieme identifikovať, bude odoslaná na účet odosielateľa.

Pošlite nám potvrdenie

Ak evidujete odchádzajúcu platbu, ale platbu nemáte evidovanú v našom systéme pošlite nám doklad o platbe:

  • vytlačte si potvrdenie o úhrade z internetbankingu alebo ho vyžiadajte vo vašej banke
  • rukou napíšte aktuálny dátum, vaše meno a podpíšte sa
  • naskenovaný doklad nám zašlite na info@pretekaj.sk

Som si vedomá, že som štartovné uhradila, ale na podujatí mi ho nechcú akceptovať

V prípade, že ste si neskontrolovali váš stav prihlášky pred podujatím a nekontaktovali nás, organizátor vašu prihlášku nemusí akceptovať a prihliada na Vás ako na neregistrovaného pretekára.

Ak je možné, uhraďte štartovné na mieste podľa propozícii a bezprostredne po podujatí nám zašlite potvrdenie podľa predchádzajúceho bodu. V prípade zistenia, že vaša platba prebehla správne, vaše uhradené štartovné vám vrátime.

V prípade akýchkoľvek nejasností môžete vždy kontaktovať vašu banku a reklamovať vašu úhradu.

Zdieľajte článok

Prevádzkovateľ

Originals, s.r.o.
Karpatská 3256/15
058 01 Poprad
info@pretekaj.sk
IČO: 46852867
DIČ: 2023614208
IČ DPH: SK2023614208
zapísaná v Obchodnom registri vedenom okresným súdom súdom Prešov, oddiel Sro, vložka č., 26798/P (ďalej len "Spoločnosť").

Sme na sociálnych sieťach

facebook.com/pretekaj